Saturday, May 1, 2010

J.W. Marriott Lounge

我係有d忙, 再加有d懶. 煮少咗好多. 不過, 我都有煮. 真架.  遲d會post. 

之但係好似除咗為過手癮, 其實我唔煮都得. 因為, 肥生搵到新朋友. 自從Yamm變得唔得, 肥生再無意慾吃buffet.  但, 有一日有個人同我講可以去試吓呢間. 咁, 我又唔想吃中餐嘅一個星期日, 我提意去試一試. 

結果係.....肥生話要再去........幣傢伙......點減肥........

有魚子醬, 西班牙火腿, 鵝肝, Egg Benedict, 松露炒蛋, 燒牛肉.

仲有香檳, 紅酒, 草莓.

亦有好多甜品.
 吃完仲要飽一日.  我識煮嘅, 我煮唔到嘅, 我鍾意吃嘅, 我唔多吃嘅, 全部都有.  肥生同我離婚都一定仲有飽飯吃.......

No comments:

Post a Comment